panfueple.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

Argentina vs Holland

Av eple - 10 juli 2014 09:00

Tjena! xD eple här som vanligt.

Idag ska jag chatta om semifinal Holland vs Argentina,

Matchen va bra men Holland förlora jag som hoppades att dom skulle komma TILL FINAL.

Men Argentina kom tilll finalen
Argentina van med 1-0 mot holland  så dom kommer vidare till finalen på söndag

Argentinal

huyien gjorde 1 mål

Tagga matchen!!  


vi får se vem som vinner cupen!

HEJA TYSKLAND!

psst..om ni vill veta mer om fotboll och matcher bara komentera! xP

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eple - 8 augusti 2014 14:24

           Håll Höjd!!

Av eple - 7 augusti 2014 13:45

kolla in den här videon bara 3 minuter.  

Av eple - 7 augusti 2014 12:10


Som ni alla vet den smartaste i panfu är ju..   Nananan xP   ...

Av eple - 2 augusti 2014 11:45


här kommer dom.' are you ready?     nice va    vi ses! ...

Av eple - 1 augusti 2014 10:15

här kommer några bilder .                                                                ...

Presentation


Tjoo Välkommen till min blogg som handlar om panfu och lite annat :D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Gillar du panfu?
 ja
 nej
 vet inte

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

animated skull

.

..

Rainbow Pinwheel Pointer

animated skull1


Ovido - Quiz & Flashcards