panfueple.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

Tyskland vs Brasilien

Av eple - 9 juli 2014 11:53

lol.. Tyskland van med 7-1 dom gjorde fem mål på första halv lek xD Många tror att dom förlora för att thiago silva och Neymar spelade inte Men två spelaren kan inte göra en stor skillnad. Tyskland va va bara oslagsbara xD Brasilien hade ingen chans mot dom Jag visste redan att brasilien skulle förlora men inte så här dåligt O.o

Tyskland

Thomas Muller gjorde  ett mål

Miroslav kose gjorde ett mål

Toni Kroos gjorde två mål

Sami Khedira gjorde ett mål

Andre Schurrle Två mål

Brasilien

Oscar gjorde ett mål åt brasilien


Jag tror Holland o tyskland kommer komma till final

HEJA TYSKLAND! xP   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eple - 8 augusti 2014 14:24

           Håll Höjd!!

Av eple - 7 augusti 2014 13:45

kolla in den här videon bara 3 minuter.  

Av eple - 7 augusti 2014 12:10


Som ni alla vet den smartaste i panfu är ju..   Nananan xP   ...

Av eple - 2 augusti 2014 11:45


här kommer dom.' are you ready?     nice va    vi ses! ...

Av eple - 1 augusti 2014 10:15

här kommer några bilder .                                                                ...

Presentation


Tjoo Välkommen till min blogg som handlar om panfu och lite annat :D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kategorier

Omröstning

Gillar du panfu?
 ja
 nej
 vet inte

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

animated skull

.

..

Rainbow Pinwheel Pointer

animated skull1


Ovido - Quiz & Flashcards